| Kanadalılar da Akdeniz diyetini keşfetti |
|
|
|
|
Dr. Sonia Anand ve ekibi tarafından yapılan ve ülkedeki gazete ve televizyonlar tarafından geniş yer verilen araştırmanın sonuçlarına göre meyve sebze, yoğurt, peynir, kuruyemiş, ceviz, kepekli un, yulaf, çavdar, balık ve baklagillerin günün öğünlerine düzenli dağılımıyla oluşan Akdeniz diyeti kalp krizi riskini önemli ölçüde azaltıyor. Yiyecekler ve diyet sistemlerinin kalp sağlığına etkileriyle ilgili
1950 ile 2007 yılları arasında yapılan ve sonuçları yayımlanan 200'ün
üzerindeki araştırmayı yeniden inceleyen Dr. Sonia Anand, araştırmanın,
"hastalıklara karşı beslenmede eksik kalan bir şeyler olmalı"
düşüncesiyle başladığını söyledi. |
| < Önceki | Sonraki > |
|---|